Een maand Blog

Juist 1 maand geleden startte ik deze blog. Soms heb ik een onweerstaanbare drang om uit te vogelen hoe iets werkt. Zo ook met deze blog. Ik schreef toen nieuwe bezems vegen goed. Resultaat is dat ik op die maand 216 maal een artikel is gelezen. Is dat veel? Voor mij is het in elk geval een aanmoediging om hiermee verder te gaan.

Negatief vind ik dan weer het kleine aantal commentaren, writers-blok bij de lezers vermoed ik.

Waar ik met deze blog heen wil is me nog niet duidelijk, gewoon mezelf zijn is de weg die ik wil gaan.

Geef een reactie

