Van Afrika tot in Amerika

Als 50+ mag ik vandaag, met mijn echtgenote, voor een spotprijs, naar de Zoo. Het is van in de tijd, dat de beesten nog spraken geleden, dat ik nog in de ‘zollogie’ ben geweest. Nu spreken de dieren niet meer, dus ik ben benieuwd hoe ze dat gemis gaan opvangen

Een dergelijk avontuur vraagt een goede voorbereiding en buiten een 37 zakkenbroek om mijn overlevingskit in te steken, besluit ik licht te reizen.  Misschien moet ik wel gaan vluchten. Als fototoestel gaat alleen mijn GSM mee.

Geen reflex met de nodige telelenzen, ik zal mijn fotografie moeten aanpassen. Ik ga geen foto’s nemen, die op postkaart of in een boekje te koop zijn. Vandaag zet ik een andere bril op.

Dit artikel is verplaatst naar HIER

 

 

6 Reacties op “Van Afrika tot in Amerika

  1. Dat is knap samengesteld hoor! en inderdaad je ziet “bijna” niet dat de foto’s met de gsm genomen zijn!!

  2. Tiens, ik herinner mij precies dieren die (althans in mijn tijd) ‘levendiger’ waren 🙂

    Of is dit een vorm van besparing? Deze dieren vragen natuurlijk minder onderhoud en voedsel.

  3. En dan te bedenken dat ik elke dag voorbij zoveel zoölogisch moois loop zonder er binnen te stappen… Je knappe foto’s geven me alvast weer goesting om eens een bezoekje aan de Zoo te plegen!

  4. een monument, zowel historisch als futurologisch. Want hier kunnen de dieren zich in alle rust voorbereiden op hoe zij er na 2020 zullen uitzien.
    Nu de kinderen de ouders over het hoofd gegroeid zijn, moeten de oudjes misschien nog eens “noar de zologie goan”. Zit Hermien nog altijd in dat klein badje ? Staan de flamingo’s nog altijd op één poot ? Tijd dus voor nieuwe exploraties…

  5. Ik zou toch maar oppassen als je dit dier een innige kus wil geven,…hebt u een hospitalisatieverzekering??? 🙂 🙂

  6. Ja dat wordt een love-bite die niet zo maar weg te stoppen valt. 🙂

Geef een reactie

