Hoeveel is 1030km

Pom pom pedom pom pom. Ik betrap me om 5:15u dat ik goed gezind ben. We vertrekken naar Spanje, de eerste halte is Arcachon. Heel de week heb ik gesukkeld eerst met keelpijn, daarna met sinusitis. Ik ben al beter voorbereid op reis vertrokken.

 

Dit artikel is verplaastst naar HIER

 

 

10 Reacties op “Hoeveel is 1030km

  1. Ik hoop dat jullie heerlijk kunnen ontspannen en lekker kunnen bijpraten.

    Ook een beetje jaloers: wat tijd voor onszelf zouden we best kunnen gebruiken.
    Geniet ervan.

  2. Leuk om mee te reizen.Zo mooi geschreven, exact zoals het is en daardoor ook zo makkelijk om te voelen dat we er echt bij zijn.We verwennen jullie vandaag nogal met zoveel reacties he? xxxxxxxx

  3. Grappig reisverslag ! Ik betrap er mezelf op dat ik mee zit te genieten !

  4. Mooi reisverslag, heb ervan genoten!!
    hopelijk nog een tweede deel!

  5. Dat ziet er al lollig uit tot nu toe !! 🙂

    Hoeveel graden is het daar eigenlijk???

  6. Het was niet echt goed weer, aan de kledij kan je zien dat het fris was. Het moet rond de 10 graden geweest zijn.

  7. Jean Courtois

    Zeer mooie blog, Luc. De foto’s zijn zeer goed, ik wou dat ik ook z’n blog had, maar dat komt er mms wel eens van. Ik wou je langs deze weg nog eens bedanken voor vandaag even langs te komen. Alles gaat goed.

    Jean

  8. Brrrrrr, das dan 2 paar geitenwollensokken aan,handschoenen,sjaal,een paar warmtekruiken onder de jas én een “termolaktilbroekske van Damar”in mijn geval,….

  9. Leuk om jullie stukje Frankrijk gezien te hebben,maar bovenal heb ik genoten van de teksten bij de foto’s!
    Kijk met plezier uit naar deel 2!!

  10. Hey Luc, een héél plezant reisverslag, grappig, informatief en met prachtige foto’s alweer ! Bedankt dat ik er van mag meegenieten.

    groetje,

Geef een reactie

