chinchon

Als ik zeg dat ik naar Benidorm op vakantie ga dan dan volgt er altijd een korte pauze, waarin de mensen zich zaken afvragen als: meent ie dat nu… of allee wie gaat er nu naar … Ik denk dat er weinig vakantie bestemmingen zijn waar zoveel clichés aan hangen.

Dit artikel is verplaatst naar HIER

8 Reacties op “chinchon

  1. Heb altijd al gedacht, er moet een reden zijn ! maar vijf ! tja, dan ben je weg natuurlijk !

  2. die karretjes waar die mensen in zitten kan je die huren?
    eventueel met een duwer als het kan
    a lot of tjingelbels….

  3. mooie foto’s

  4. awel ja, misschien om ons nog eens de jongste te voelen…

  5. Heb er weer eens van genoten. Maar of je mij daar naartoe krijgt blijft een……….?

  6. Ontsnappen aan de wereld van vrouw holle, van Pluvius en ijzige Frija heeft zo zijn voordelen, maar of nu een hele dag rondrijden in een scootmobiel en friten eten aan de boulevard mijn levensbestemming moet worden, daar heb ik heeel veel moeite mee.

  7. Ik wilde graag langer doorgaan met genieten van foto’s en tekst!Wordt vervolgd??

  8. Ja fantastisch toch, ja die scootmobielen kun je daar huren, ik huur er altijd ééntje bij EasyHire, das de beste, zie hun site http://www.easyhire.info

Geef een reactie

