De Godsdienst oorlog tussen ….

De godsdienst oorlog tussen Analoge- en Digitale-fotografie is voorbij. De discuties zijn gevoerd met een hevigheid die Luther en Calvijn doen verbleken. Het pleit is beslecht. Digitaal heeft de markt overspoeld en de rust is weergekeerd. Sommige kinderen hebben nooit over film gehoord en bekijken je zelfs verontwaardigd als er achteraan je camera geen schermpje zit waarop ze het beeld kunnen bekijken dat je juist van hen genomen hebt.

Dit artikel is verplaatst naar HIER

6 Reacties op “De Godsdienst oorlog tussen ….

  1. Daar kan ik inkomen (!)

  2. Bert en Zana

    We geloven de kenner. Een hele mooie foto trauwens !

  3. lieve flash
    eindelijk de openbaring
    ik wist het
    we hebben wezenlijk iets gemeen
    lieve flash
    ik draag ook lingerie setjes
    misschien kunne we ze eens wisselen.
    xxx

  4. Gino,

    Ik sta erop dat je die lingeriesetjes onmiddelijk openbaart !!! (met foto aub!!)

  5. Dag lieve Luc
    Nu begrijp ik dat jullie een nieuwe waslijn krijgen in de tuin.
    Kunnen we allemaal ons favoriete setje aanwijzen!

  6. ik wist ook niet dat jij lingeriesetjes draagt ! Showen zit er niet in zeker ?

Geef een reactie

