Brussel eXtra Large

Met een groep fotografen op stap, zo wil je niet gezien worden. De onderstaande foto zegt genoeg. Om niet te hard op te vallen heb ik alleen maar een oud compact fototoestelletje meegenomen.  Gelukkig bezochten we Brussel en daar wordt ik niet gauw herkend. We wandelen van het Zuid station  via een tentoonstelling van Capa tot Brussel Centraal.

Dit artikel is verplaatst naar HIER

 

 

8 Reacties op “Brussel eXtra Large

  1. Een toffe reportage, Luc !
    Het staat goed in elkaar en het vertelt tenminste iets ! Er zit gevoelens in !

    Really nice !

    Groetjes, Françoise

  2. John Moussiaux

    ‘Rijke?’ “Zwart-Wit” koppel op de Vossenmarkt spreek me aan……..

  3. Het is (aangenaam) verrassend om te zien hoe bepaalde details mij ontgaan zijn !

  4. wer fantastisch, maar ben niks anders gewoon!

  5. Goe gedaan, weer super gebracht!

  6. Brussel is inderdaad een andere wereld – dat ontdek ik momenteel zelf. De kunst is om de aangename plekken te ontdekken, en anders dan in Antwerpen, heb je daar in het geval van Brussel een gids voor nodig.

    Waar en wanneer is die rommelmarkt?

  7. mooi mooi

Geef een reactie

