Word ik Pecker II ?

In de film Pecker speelt een fototoestel de hoofdrol. Ik verwacht dat de de rol van de fotograaf beter betaald was, maar voor velen is de Canonet 28 de belangrijkste acteur. De fotograaf hoeft maar te richten, eventjes scherp stellen en klik … telkens is de foto technisch en inhoudelijk in orde. Iedere fotograaf wil een dergelijk toestel bezitten. Of het nu donker is of tegenlicht, de Canonet kan het allemaal aan.

Dit artikel is verplaatst naar HIER

 

 

4 Reacties op “Word ik Pecker II ?

  1. ik vind ze nochtans wél geslaagd…

  2. fotogordon

    Zou het dan toch aan het toestel liggen? Dan heb ik nog hoop. ;-))

  3. Het moet wel heel plezant zijn om zo’n oud beestje terug tot leven te wekken 🙂 En tussen al het digitaal geweld dat ons overspoelt vind ik zo’n analoge opnames toch wel een verademing… misschien is het zo iets als goeie ouwe LPs en soms te perfecte CDs? 🙂

  4. Een toestel dat instaat voor een technisch en inhoudelijk goede foto, een schitterende leugen. Maar misschien lagen de criteria 40 jaar geleden iets gemakkelijker en dan zat er misschien toch een grond van waarheid in !?

Geef een reactie

