30 Jaar wachten op een Nikon EM

30 Jaar geleden zat ik verwikkeld in een scheiding. Bij het verdelen van de goederen wou mijn toenmalige echtgenote mijn allereerste gitaar en mijn gloednieuwe Nikon EM. Vooral met die camera heb ik het moeilijk gehad. Onlangs zie ik Nikon EM op Ebay staan en doe impulsief een bod. Ik ´win´ een Nikon EM zonder objectief. Twee weken later ´win´ ik een standaard objectief.

Dit artikel is verplaatst naar HIER

4 Reacties op “30 Jaar wachten op een Nikon EM

  1. Wat was dat van het bloed dat kruipt?…. 🙂

  2. Ik ben al zo dikwijls je huisje voorbij gelopen. Er stond geen schoentje klaar, geen brief aan de Goede Sint, geen worteltjes, zelfs geen pintje…….

    Misschien tot volgend jaar,
    de Sint

  3. Mijn eerste gedachte was…oei,staat hij al 30 jaar in dat dikke Boek als zijnde stout?
    maar toen ik las dat de mooie Nikon je “ontfutseld”is, begreep ik helemaal dat je nu zelf de knoop hebt doorgehakt en de portemonnee geopend.
    veel werk-en/of kijkplezier ermee!
    En dit e-mailadres is nog steeds van ELS !!

  4. Dacht dat je je Nikon van 30 jaar plots terugzag op de markt. Verhaal begon zo spannend.

Geef een reactie

