De Duiker, zijn hand en de Kleine Reuzin

Maandag morgen word ik wakker met pijnlijke voeten en benen. Moe van drie dagen door Antwerpen te zwerven. Met 800.000 in de ban van twee poppen van ‘Royal De Luxe’. Iedereen hielp iedereen in zijn zoektocht en deelde samen met de reuzen, bergen warme emoties. ’t Stad was van A en van A en … van ons!

Dit artikel is verplaatst naar HIER

http://kleinbeeld.wordpress.com/2010/08/23/de-duiker-zijn-hand-en-de-kleine-reuzin/

7 Reacties op “De Duiker, zijn hand en de Kleine Reuzin

  1. Heel plezant verteld, Lucske. En daar zitten toch wel heel mooie foto’s tussen. En toch een lijn van de volle 3 dagen. Bij mij gaan er veel meer gaten tussen zijn als ik straks de rest online zet… het is soms toch echt om te huilen dat je zelf niet ’n beetje een reus kunt zijn met zo’n evenement en volkstoeloop… 🙂

  2. Sterke, eigenzinnige reportage. Nu weet ik wat ik gemist heb !

  3. hilde Walbers

    prachtig Luc.Eigenlijk ongelooflijk hoe twee poppen zo veel emoties kunnen losmaken.een compliment voor de stad en haar bewoners.

  4. Prachtige reportage van de ‘3 dolle dagen’ , Antwerpen in de ban van de Reuzen:-)
    Inderdaad geen gemakkelijke klus, maar jouw verhaal met mooie beelden is heel goed gebracht ook voor de mensen die er niet bij waren…
    (800.000 was meer dan genoeg voor mij :-))

  5. @ Nil, ik vind dat de kleinere fotografen recht hebben op de eerste rij ;-))
    @ Mon, iets gemist? Ik weet het niet, uiteindelijk vond ik de sfeer van een Antwerpen op stelten, een fantastische ervaring
    @ Hilde, ja wat theater en in dit geval straattheater vermag, het is ongelooflijk
    @ Pixellate, ik had spijt dat ik niet meer reklame voor het evenement gemaakt had. Maar je hebt gelijk 800.000 bezoekers, dat is genoeg. Anders was het nog moeilijker geweest om foto’s te nemen. ;-))

  6. Inderdaad mooi verhaal en foto’s gebracht door Luc. Kon er niet bij zijn, maar dank zij jou Luc heb ik toch een mooi overzicht van dit driedaags evenement waarvoor mijn dank.

  7. tnx Eddy en spijtig dat je er niet bij kon zijn.

Geef een reactie

