In MASsa naar het MAS

Hoe harder men ergens over roept hoe sceptischer ik word. Gewoonlijk is het sop de kool niet waard. Met die instelling ben ik naar het MAS gaan kijken. Ik heb mijn mening moeten herzien, het MAS is het bezoeken zeker waard. 

Dit artikel is verplaatst naar HIER

http://kleinbeeld.wordpress.com/2011/05/17/in-massa-naar-het-mas/

6 Reacties op “In MASsa naar het MAS

  1. Mooi samengevat Luc!

  2. Ik ga zeker zien – maar met wat minder volk… Dan weet ik nog wat ik heb gezien als ik buitenkom… 🙂

  3. kort en (heel) goed !

  4. het lijkt zeker de moeite om zelf te gaan kijken. “Thanx 4 sharing” !

  5. Alleen spijtig dat door dit prestigeproject er massaal besparingen zijn doorgevoerd door’t Stad, maar soit, men wil van Antwerpen blijkbaar een tweede Rotterdam maken,d’r zal nog veel moeten voor sneuvelen in de toekomst.

  6. Door je reportage krijg ik zin om te gaan zien !

    Bedankt Luc !

Geef een reactie

