Occupy Antwerp’s Speakers Corner

De Occupy beweging bestaat ondertussen twee jaar. Voor sommigen is de beweging gedaan en mislukt, voor anderen is het nog maar net begonnen. Het bekende glas dat half vol of leeg is.  De Antwerpse groep bespreekt en evalueert de richting die ze uitgaan. Uiteraard denk niet iedereen hetzelfde.

R0080989
Rafa Grinfeld opent de Speakers corner
R0080992
De laatste tijd schenkt Occupy Antwerpen veel aandacht aan geven
R0080995
Tussen de informatie vind je nu schoenen …
R0081013
… kleren …
R0081004
Sinds Sneeuwwitje die giftige appel kreeg vertrouwt niemand, niemand meer. Er zal wel een angel in het gras zitten. Misschien is dit wel candid camera. Wie geeft er nu iets gratis.
R0081008
Koen Calliauw is teleurgesteld in twee jaar Occupy Antwerp,
R0081000
het protest is hem te soft geworden.
R0081012
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Martine Wathy laat het niet aan haar hart komen en werkt verder aan haar occupy with signs project …
R0081023
… Ivo Janssen van Rood! is voorstander van een basisinkomen. Hij vindt dat minder utopisch dan het lijkt.
Occupy Antwerp is luisteren naar elkaar, van gedachten wisselen en nieuwe ideeën opdoen.

9 Reacties op “Occupy Antwerp’s Speakers Corner

  1. Hoor ik daar enig cynisme uit of is dat mijn eigen ‘dirty mind’?😉

  2. He Nil, ik heb zeker niet cynisch willen zijn, maar misschien ben ik het wel geworden zonder dat ik het weet.

  3. Het onderbewustzijn?…😉

  4. Waakzaam blijven dus !

  5. Ik vind dit nog altijd een stijl om van te snoepen! Beetje cynisme mag wel, dat houdt ons wakker.
    Knap werk luc.
    NB: Is de speaker’s corner een gevestigd moment geworden? Op welke uren dan wel? En riskeert een argeloze deelnemer dan een GAS?
    ERIC

  6. Niet te veel complimenten geven, want straks ontwikkel ik nog nek-obesitas!

    Over de speakers corner:
    Je controleert best het programma op http://www.occupyantwerp.be
    Zover ik weet zijn alle acties aangevraagd en riskeer je dus geen GAS boete.
    Het is echter niet altijd op hetzelfde plein. (Consceinceplein of Groenplaats)
    Zaterdags tussen 14:00u en 18:00u

  7. Beste Luc, Goed opgebouwde sociale reportage die mij toelaat, ook zo ver van huis, op de hoogte te blijven van wat er gebeurt in Antwerpen.

  8. ik denk dat ik deze zaterdag ook is wat kom geven , ik heb nog een hoop spullen liggen ! als ik er geraak tzal wel pas tegen 4 u zijn denk ik

  9. enig cynisme is hier niet ongepast, & je krijgt er zeker geen dikke nek van, “rechtdoor zee gaan” is de boodschap, als het dan de dode zee was, kon je er overlopen….

Geef een reactie

